maandag 2 juli 2012

Nu de kilo's nog ...

De conditie begint terug te verbeteren dezer dagen:
  • Het zwemmen in Bütgenbach en Zeeland was terug op niveau. Zover van de 30 minuten zal ik in Antwerpen niet afzitten.
  • Ik trap terug enkele versnellingen zwaarder, ga terug vlotter door de wind en had daardoor ook een mooie tijd in Bütgenbach. In Antwerpen zullen we wel dicht in de buurt van de 2u30 komen.
  • Het lopen begint terug te verbeteren en mijn tijd was in Bütgenbach al bij al wel aanvaardbaar.
Nu rest echter nog 1 groot probleem: ik krijg de kilo's er niet af. De laatste 2 maanden ben ik door de sinusproblemen en het gebrek aan trainingen terug bijgekomen tot 88kg. Voor Lanzarote volgend jaar minstens 8 kg te veel en voor Antwerpen binnen 3 weken eigenlijk nog 5 kg te veel. Vooral tijdens het lopen speelt me dit nog echt heel veel parten.

Ik ga nu proberen met aangepaste voeding en goede timing van mijn trainingen tenminste nog onder de 85kg te geraken binnen de 3 weken. Op zich zou dat moeten lukken aangezien ik de volledige winter ook rond dat gewicht zat met minder trainingen als deze week en de komende 14 dagen.

Vanavond voor de looptraining al een uurtje zwemmen, morgen een lange fietstocht en zwemtraining. Woensdag tussen de middag gaan lopen en 's avonds openwaterzwemmen ... en dan vooral het snoepen laten achteraf. Ananas, noten, wortelen en andere gezonde kost to the rescue!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten