dinsdag 25 juni 2013

Nieuwe Plannen

De toekomstplannen beginnen stilaan vorm te krijgen.

Dit weekend zijn we in Nice gaan supporteren voor collega BrTC-er Peter die er zijn eerste IronMan op schitterende wijze overwon (11u00min). De sfeer was er super maar voor mezelf ben ik blij dat ik voor Lanzarote gekozen heb. Dat eiland heeft me gebeten en de kans is dan ook groot dat we er in 2014 terug 1 of 2 maal naartoe gaan, bijvoorbeeld voor de 70.3 met Vanessa.

Alvorens ikzelf wil terugkeren voor de volledige IronMan van Lanzarote, wil ik er toch minstens één andere doen. Nice is een mooi parcours maar ik voel persoonlijk meer voor Klagenfurt, wat qua timing ook mooi uitkomt eind juni. Bovendien zijn er nog een handvol BrTC-ers die in 2014 mee richting Oostenrijk zouden afzakken als deelnemer of supporter. Dat moet voor een onvergetelijke sfeer zorgen.

De inschrijving van Klagenfurt is een uitdaging, aangezien je volgende maandag om middernacht samen met nog duizenden anderen moet proberen online te registreren. Gelukkig is er een gemakkelijkere weg door je eerder op die dag te laten inschrijven ter plaatse, bijvoorbeeld door iemand die dit jaar meedoet. Ik heb het geluk dat Luc, de broer van Vanessa haar baas, dit jaar deelneemt en me met plezier wil inschrijven. Nog even afwachten dus maar het ziet er alvast goed uit voor ons IronMan doel in 2014.

Het vervolg van het huidige seizoen ligt ondertussen ook vast. Hetgeen ik het meeste naar uitkijk als prestatie is de marathon van Nice naar Cannes op 10 november, waar ik en Leen individueel zullen deelnemen. Vanessa en Anna zullen er de BrTC-kleuren verdedigen in de duo-wedstrijd. Deze zomer is er nog het BK halve triatlon in Eupen waar we met wel 20 BrTC-ers een weekend naartoe trekken. Als voorbereiding op die wedstrijd doe ik zelf op 21 juli nog de 1/3 triatlon van Aarschot mee, op een niet te onderschatten parcours.

Hoewel we niks gehoord hebben van de organisatie, is de kans 99% dat de TriStar van Monaco op 1 september niet zal plaatsvinden. Dat wil dus zeggen dat we na Eupen vol voor de marathon gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten